Nejčastější dotazy

V případě dotazu nás neváhejte kontaktovat na naší emailové adrese info@optika-novotny.cz nebo nám můžete zavolat na číslo 777 922 695. Pokud se zrovna nebudete moci dovolat, za pár minut Vám zavoláme zpět.

• Měříte ve vaší optice zrak?

Měření zraku bohužel neděláme. Brýle Vám můžeme udělat podle poukazu od lékaře nebo změřit hodnotu dioptrií z Vašich aktuálních brýlí. Rádi Vám poskytneme kontakt na lékaře.

• Máte kontaktní čočky na prodejně skladem?

Na prodejně  kontaktní čočky skladem nemáme a ani neprovádíme aplikaci kontaktních čoček. Rádi Vám objednáme jakékoliv kontaktní čočky Laim (Na prodejně většinou hned na druhý den).

• Chci si koupit čočky, ale nemůžu vybrat hodnotu dioptrií, jak mám pokračovat?

Na našem eshopu ještě není nastavený výběr hodnot, ale brzy již bude tato funkce v provozu. Pokud máte zájem o objednání kontaktních čoček, čočky vložte do košíku a při povrzení objednávky uveďte dioptrické hodnoty do poznámky nebo nám napište email s Vaší objednávkou.

• Provádíte i opravy brýlí?

Ano, nabízíme různé druhy oprav brýlí, doporučujeme si prohlédnout kompletní ceník.

• Jak dlouho trvá výměna skel/zhotovení nových brýlí?

Všechny brýlové čočky musíme prvně od dodavatele objednat, v případě skladových čoček bude Vaše zakázka za 3-7 dní, v případě čočky výrobní (barvené, vyšší hodnoty dioptrií, multifokální) do 14 dní.

• Jak dlouhá je záruka a jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Záruční doba na naše zboží je 2 roky a na opravy 3 měsíce. Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů. Všechny reklamované obruby/brýlové čočky se prvně musí poslat dodavateli na posouzení, většinou jsou reklaamce vyřízeny do 14 dní. Pokud budete potřebovat náhradní díl k obrubě/slunečním brýlím, neváhejte nás kontaktovat.