• Zaslali jsme Vám omylem špatný produkt nebo je s produktem něco špatně? Kontaktujte nás na e-mailové adrese info@optika-novotny.cz a postaráme se o náhradu a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
• Projevila se vada produktu po delší době a potřebujete zboží reklamovat? V takovém případě nám zboží přineste přímo na prodejnu nebo nás kontaktujte na e-mailové adrese info@optika-novotny.cz.
• Obdrželi jste zboží a nesedí Vám? Zboží můžete vrátit do 14 dnů. Možnost vrácení zboží se týká zboží rozbaleného, ale nepoužitého. Prosíme o zaslání zboží v originálních obalech zpět.
Upozorňujeme, že nelze vracet zboží, které bylo zakoupené přímo na prodejně. Rádi Vám však zboží vyměníme za jiné. Nelze také vracet upravené zboží na míru (zabroušená brýlová skla).
Jak vrátit zboží?
Preferujeme zaslání zboží zpět na výdejní místo Zásilkovny (jedná se pouze o výdejní místo, ne o naši adresu).
Zaslání zboží přes Zásilkovnu (na výdejní místo):
Zboží zabalte do originálních obalů a v krabici nám zboží zašlete na výdejní místo. Přes mobilní aplikaci Zásilkovna objednejte doručení balíku na výdejní místo (ještě jednou upozorňujeme, že se nejdená o naši adresu, ale pouze o výdejní místo Zásilkovny). K zaslání zásilky budete potřebovat vyplnit následující údaje:
Příjemce: Optika Novotný
Tel.: 777 922 695
E-mail: info@optika-novotny.cz
Výdejní místo: Hansmannova 22, Brno - Fitness13.cz (https://www.zasilkovna.cz/pobocky/brno-sever-cerna-pole-hansmannova-22)
Možné je zaslání poštou nebo kurýrem na adresu:
Vzhledem k odpolední otevírací době nám však není schopna pošta nebo kurýr doručit balík vždy v nejbližším možném termínu a může tak dojít k vyřízení vrácení objednávky se zpožděním.
Optika Novotný Petr
Provazníkova 40
61300 Brno
Při vrácení zboží poštovné hradí vždy zákazník. Po obdržení zboží Vám zašleme dobropis na e-mailovou adresu a platba bude vrácena na účet do 14 dnů. Peníze vracíme pouze na bankovní účet.