V případě dotazu nás neváhejte kontaktovat na naší emailové adrese info@optika-novotny.cz nebo nám můžete zavolat na číslo 777 922 695. Pokud se zrovna nebudete moci dovolat, za pár minut Vám zavoláme zpět.
• Měříte ve vaší optice zrak?
Měření zraku bohužel neděláme. Brýle Vám můžeme udělat podle poukazu od lékaře nebo změřit hodnotu dioptrií z Vašich aktuálních brýlí. Rádi Vám poskytneme kontakt na lékaře.
• Máte kontaktní čočky na prodejně skladem?
Na prodejně kontaktní čočky skladem nemáme a ani neprovádíme aplikaci kontaktních čoček. Rádi Vám objednáme jakékoliv kontaktní čočky Laim (Na prodejně na druhý den při objednání do 16).
• Chci si koupit čočky, ale nemůžu vybrat hodnotu dioptrií, jak mám pokračovat?
Na našem eshopu ještě není nastavený výběr hodnot, ale brzy již bude tato funkce v provozu. Pokud máte zájem o objednání kontaktních čoček, čočky vložte do košíku a při povrzení objednávky uveďte dioptrické hodnoty do poznámky nebo nám napište email s Vaší objednávkou.
• Provádíte i opravy brýlí?
Ano, nabízíme různé druhy oprav brýlí, doporučujeme si prohlédnout kompletní ceník oprav a služeb. Pokud budete potřebovat náhradní díl k obrubě/slunečním brýlím, neváhejte nás kontaktovat.
• Jak dlouho trvá výměna skel/zhotovení nových brýlí?
Všechny brýlové čočky musíme prvně od dodavatele objednat, v případě skladových čoček bude Vaše zakázka za 3-7 dní, v případě čočky výrobní (barvené, vyšší hodnoty dioptrií, multifokální) do 14 dní.
• Jak dlouhá je záruka a jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Záruční doba na naše zboží je 2 roky a na opravy 3 měsíce. Pokud lze situaci vyřešit na místě, je reklamace vyřešena hned nebo do 48 hodin. Všechny reklamované obruby/brýlové čočky se prvně musí poslat dodavateli na posouzení, většinou jsou reklamce vyřízeny do 14 dní. Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
• Mám slevový kupón, ale nefunguje. Jak mám pokračovat?
Pokud taková situace nastane, zkontrolujte, prosím, platnost kupónu. Pokud stále slevový kupón nefunguje a sleva se neodečte, kontaktujte nás emailem nebo objednávku odešlete a do poznámky napište číslo slevového kupónu a sleva bude odečtena po odeslání objednávky dodatečně.